Lake Parvana
ՑՈՒՑԱԿ
Այցելուներ
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Փնտրեք ձեզ
History Church kartikam картикам vel west armenia UK John F. Kennedy дети zina viktor فيلم قصير vardan правдина Public Server v 2 By cEnOpT1k FINAL vitya Jora julet Ringtone էդիկ ժորա aharon Արմեն valiko ասփարեցիներ Erase пробивается Silva Hovsep hakob aleksan sergey секрети ghukas Аспара kal դասարան lektorals Hambardzum хевиметал Vahe karen Aspara Алевтины Ասփարա Փարվանա Джавахети Парвана javakhk домашней косметологии ghazar выбрать меню Thru alina ereq quyr продукты питания anna красочным hasmik жарой sirush интегрированные Видеоурок Как сделать форму из свин Ruslan nairi artur Gevorg Varduhi EximiousSoft kkk tutorials Armen Nune surik erjo Tanya Shrek кличка khachik красная косметичка ванн соединенных Marietta Anahit lorend narine Vera лазерной gyulnaz потаенные varuzhan aspara javakhk Varsenik lake Parvana фильмы онлайн бесплатно отчествоникнейм русская кухня Diana mnatsakan elza Tigran landscape Եգոր Լևանյան karapet People step aleko андорру Storming Areg сохранение вида knar Магамед Дзыбов - (На родном языке) natela javakheti photos Margo maria фирмы с оборотами Nano Սաղամո вырвать Fun with Dick and Jane / Dika un Dž pattanásos bőr artak armine Davit zhora Sofia marina Школа бизнеса фильтр маслянный valod abo Angel Georg naira zaven new year haykui 1960 Gayane valer habet 1911.10.06 Здоровье позвоночника gabrielyans древнеегипетские поиском Hamlet Вертит Tina зверек juletta Nikolay аквариумный shaliko Комфортная darejan рукопашного Набла pályázat zhenya The Interpreter / თარჯიმანი (2005/ქ araz Ato Araks grisha kamo edik kosyans arus слайдов Адьяшанти vardui irina ангорский пух gg_bside_paintball sato Ջավախք Украсить ёлку Kulluk İstiyorum Martin бесстрашного fidalya воздушно сковал hovik Гастелло Nane sara elizbaryans arshaluys varsik parandzem vitali Декодеры Hornblower Alex arevik Arina Artush karine napóleon Кусто gohar qaboos Евгения Попова Sveta Valentin Интересно знать haykush-sirush 729 Marine ovsan футболист года Криштиану Роналду с ano Toshiba Защитить ПК Sasha Shota Harebrained Клад могилы Чингисхана harsanik zemfira Sargis slavik mushegh vagho varsen Georgi különleges receptek Kristine liva державший liparit хрущев Rope Found varujan misak agenti aruncati in strada dprots Аварийная посадка почва Tatyana перевернул уничтожать всех 21 király knkush Siddhi Овес zatik wwww.aspara.ucoz.com Parvana lake Marianna грустно увеличиться raklapgyártás virab Ասփարա Փարվանա Ю.Васнецов grigor Полуторка Вася Пряников Chinar 2на2 Narek Строгановские CD-R Моторное масло karlen Elena Liliana Крокодил на миллион долларов Льва Николаевича ступень Egor Horacije The Crazies (2010) Дариус laura глюков shortbus ayvaz arshak galust goqor институт права people aspara javakhk ярким velison Spartak الجاهليه haykaz Сraze книга Ильфа и Петрова Двенадцать ст Pavloff ladik valik недельный комплекс

Եթե չգտաք ձեզ .
տեղադրեք լուսանկար կամ որևէ պատմություն գյուղի մասին

Վելի շեները» Բավրա | Bavra
Բավրա | Bavra
sam
Բավրան↑ գտնվում է Ախալքալաքից  ուղիղ khachqarգծով 1 կմ արեւելք, Փարվանա գետի աջակողմյան ձորապռնկին, ծովի մակերևույթից 1660-1700 մ բարձրության վրա: Բավրայի տարածքում` Փարվանա գետի ձորալանջի ժայռերի մեջ, գետափից 9 մ բարձրության վրա գտնվող մի քարանձավում, հայտնաբերվել են վերին պալեոլիթի ժամանակաշրջանի մարդու բնակության հետքեր: Համաձայն 1595 թ. ՙԳյուրջիստանի վիլայեթի ընդարձակ դավթար՚-ի Բավրան ունեցել է 6 տուն բնակիչ, հարկվել է 7.665 ակչե: Բնակչության բռնի մահմեդականացումից հետո` 1726-1727 թթ., տանուտեր Աբդուլլահի օրոք, հարկվել է 4.000 ակչե: Հայտնի է, որ Արտահանի եւ մի շարք այլ գավառների որոշ գյուղերի հայ բնակիչները 17-18 դարերում եվրոպական տերությունների հովանին ունենալու հույսով կաթոլիկություն էին ընդունել, ուստի ներկայիս բավրացիների նախնիները 1829 -1830 թթ. Ջավախք փոխադրվելուց գրեթե երկու դար առաջ արդեն հայ-կաթոլիկ համայնքի մաս էին կազմում: Գյուղի ներկայիս բնակիչների նախնիները 1829 թ. փոխադրվել են Արտահանի Վել եւ հարակից գյուղերից: Բավրա գյուղում հաստատվելու սկզբնական շրջանում, գրեթե մի քանի տասնամյակ շարունակ, բավրացիները դեռեւս թրքախոս էին: Այդ ծանր ժառանգությունը նրանք իրենց հետ բերել էին բնօրրան Արտահանի շրջանից, որտեղ թուրքական հատուկ օրենքով ekeghetsi kamarարգելվել էր հայերեն խոսելը: Գյուղի բնակչության քանակը մի շարք աղբյուրներում ցույց է տրված հետեւյալ չափով. 1884թ.-310 բնակիչ, 1908-455, 1912-407, 1914-597, 1915-481, 1916-496, 1987-1387: Երկրորդ աշխարհամարտին մասնակցած 103 բավրացիներից 50-ը զոհվել է: 1829-30 թթ.` հայ-կաթոլիկների հաստատման ժամանակ, երբ գյուղացիները դեռեւս գտնվում էին նյութական ծանր կացության մեջ եւ եկեղեցի կառուցելու հնարավորություն չունեին, ձեռնարկում եւ իրականացնում են տեղում գոյություն ունեցող եկեղեցու նորոգումը (փլված տանիքը փոխարինում են փայտածածկով): 11-րդ դարով թվագրվող եւ ըստ ամենայնի ի սկզբանե բյուզանդածես այս եկեղեցին բավրացիներին որպես հոգեւոր ժողովարան է ծառայել մինչեւ 1887 թ., երբ տնտեսապես համեմատաբար ամրացած գյուղացիները ձեռնամուխ են լինում նոր, ընդարձակ եկեղեցու կառուցմանը: Թաղածածկ, միանավ եկեղեցին կանգուն է մինչև օրս: Կառուցված է համակ սրբատաշ քարով: Վերջինիս հարավից կից է համանման հորինվածքով երկրորդ եկեղեցին, որը տվյալ դեպքում ավելի հարմար է կոչել սրահ-եկեղեցի: Զույգ կառույցները միասին ունեն 8 x 7,9 մ արտաքին չափեր: Գյուղի գերեզմանոցը տարածվում է եկեղեցու շուրջը: Տեղում պահպանվել են խաչքարերի եւ քառակող կոթողների պատվանդաններ եւ անարձանագիր ու տեղահան` պարզ հորինվածքով սակավաթիվ խաչքարեր: Հիմք ընդունելով տեղում պահպանված մի քանի խաչքարերի ոճական եւ գեղարվեստական առանձնահատկությունները` կարելի է պնդել, որ գերեզմանոցի հին թաղումները վերաբերում են 10-11-րդ դարերին եւ պատկանում գյուղի քաղկեդոնականացած բնակիչներին: Սբ. Խաչ եկեղեցին գյուղի նոր եկեղեցին հիմնվել է 1883 թ., բայց կառուցումն ավարտվել է 1887 թ.: Սբ. Խաչ անվամբ օծված այս եկեղեցին մասնակի նորոգվել է 1916 թ.: Կառուցված է կիսամշակ քարով, սվաղով: Արեւմտյան ճակտոնի գագաթին կանգուն է սրածայր վեղարով ավարտվող քառասյուն զանգակատունը: qandakner kamarakner Արձանագրություն, եկեղեցու հարավային մուտքիճակատին, 2 տող. Տ(Է)Ր ՅՈՎՀ(ԱՆՆԷՍ) ԵՐՓ. | ԲԱՒՐԱԻՍ ԽԱՉԻ Հ(ԱՅ) Կ(ԱԹՈԼԻԿ) ԵԿԵՂԵՑԻ: Հայտնի է, որ տակավին 1915 թ. Բավրան սեփական քահանա չի ունեցել եւ համարվել է Կարտիկամի Միքայել քահանա Քոթանջյանի ծուխ, սակայն 1916 թ. արդեն գյուղին հովվել է առանձին քահանա, որն էր տեր Սիմեոն Խաչատրյանը: 19-րդ դարի թաղումներով միջնադարյան մեկ այլ գերեզմանատան մնացորդներ էլ պահպանվել են գյուղամիջում: Գյուղի մերձակայքում պահպանվում են Փոքր Բավրա եւ Խանումփունար (Տիրուհու աղբյուր) գյուղատեղիները:
Просмотров: 1714 | Добавил: alexee